2 timmar kvar, kan fortfarande inte tro det!

Har fotografisk bild just nu, sitter och försöker skriva klart ett prov som jag jobbat med alldels för länge! Har bara några frågor kvar, så ska försöka göra klart dem. 
 
Är jätte trött i huvudet! och typ jätte spänd, för om 2 timmar är jag hos honom. Asså jag har fortfarande inte förstått det. Jag har pratat med honom på mobilen och så men att jag verkligen ska träffa honom om bara några timmar har jag tydligen inte fattat än :O Kommer förstå det på bussen sen, haha reaktionen blir en överaskning! 
 
Men kommer inte blogga något mer idag. Då jag måste skriva klart provet och sen inte kommer sitta vid datorn något mer idag. Skriver imorgon i alla fall ;) 
 
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback