Skönt att ha det över, men det är en sak kvar..

Vilken stressig start på morgonen! Jag hade ställt klockan på halv sex, jag skulle hinna duscha och skriva klart min text inför Nationella idag. Ligger kvar i sängen alldeles för länge så får lite brottom, men hinner klart som tur var med allt. 
Jag var hur nervös som helst typ, somsagt har vi muntliga nationella i svenska idag. Och jag hade kanppt tränat något inför det, skrev liksom klart det jag skulle säga imorse, bra planerat! 

Jag var först ut imorse, så jag hade min redovsining vid 9, det gick ganksa bra som tur var. Är godkänd, det vet jag, men sen vet jag inte mer. Det jag är mest nervös för är att jag kanske inte pratade tillräckligt länge. Det skulle vara 3-6 minuter, så hoppas jag klarade mig inom gränserna! 
 
Nu är det bara att förbereda inför nästa redovisning vi har i historian i eftermiddag.. 
 
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback