Sitter hemma i täcket

Haha, jag gör precis det jag skrev som rubrik, jag sitter i mitt täcke i min stol vid skrivbordet. Fryser som skjutton verkligen! Tror jag faktiskt är sjuk på riktigt nu. Hade lite feber igårkväll, skulle lyssnat på min kille när han sa att jag borde vara hemma idag, och fick det igen i skolan på eftermiddagen. Nu ligger det lite på gränsen till feber typ. 
Har sånna där feber känningar hela tiden, det har jag haft hela dagen, man känner ju när man feberfryser och inte bara fryser som vanligt. 
 
Satt med två fleece filtar i skolan och 50 cm från ett bärbart element som de ställt in, jag kan ju säga att jag frös en hel del i alla fall :( Vill inte bli sjuk! Så jag är hemma imorgon, oavsett om jag har feber eller inte. Just nu i denna stund har jag nog det ändå. Blev helt plötsligt helt slut i hela kroppen, vill bara ligga stilla men kan samtidgt inte vara still. Man vet inte vart man ska ta vägen :O 

Kommer ihåg en gång när jag hade närmare 40 graders feber, asså jag hade ganska myclet kläder på mig + ett duntäcke, jag satt och hackade tänder :/ Visste inte vad jag skulle ta vägen, satt bara och grät hela tiden typ :/ Det var inte kul, så hoppas inte att det blir så en gång till. 
 
Om tio minuter så ska jag och oscar gå upp till min farmor för hon fyller år idag, tror hon fyller 78 eller så, ganska coolt ändå! Men tror inte att jag kommer stanna så länge med tanke på hur jag mår, vill inte heller smitta någon. 
 
Foto: Jag - Ankaaaa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback