Kommer se lite annorlunda ut

Godmorgon! Sitter då hemma idag, ska bli frisk! Jag känner mig bättre idag, men känner än febern i kroppen och huvudet bultar, men det känns lite bättre än igår, så tror det är bra att vara hemma idag och ta det lugnt så att allt får försvinna ur kroppen. Tyvärr så kommer jag inte kunna rida på Roo idag :( Vill verkligen, men det går inte när jag är sjuk för då blir jag aldrig frisk! Så skickar iväg ett sms till min tränare om ett tag och berättar att jag blivit sjuk. 
 
Även fast hela huvudet vill till stallet och hästarna så säger kroppen nej..
 

Idag tänkte jag då lägga lite mer på bloggen, så det kommer se lite annorlunda ut här ett tag, jag tänkte göra om designen, jag vet att jag gör det ofta, vill ha något annat som ser ordentligt ut. Idag har jag den tiden så tänkte ta för mig det, men måste få en del skoljobb gjort också.. ;) 

Lyssna på den här låten! Den är väldigt bra, speciellt om ni gillar Petter och veronica maggio! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback