Hur gårdagen artade sig

Ja, min dag blev inte riktigt som jag kanske skrev. Men det är ju ingen fara, det är ju påsklov! 
Jag, brorsan och mamma åkte en snabbis in till centrum för att oscar skulle köpa ett par solglasögon och mamma skulle fixa lite saker. Efter det tog vi hemmåt. Så vi var hemma vid 3 ungefär. 
 
Tyvärr hann jag inte fota kossorna som jag hade tänkt :( 
Det jag gjorde när jag kom hem till ön var att dra på träningskläderna och ut på vägen! Jag körde intervaller i 30 minuter. Tog det lite halvlugnt kan man kanske säga, men det var jobbigt i vilket fall som helst. Jag sprang i 5 min, gick i ca 30 sec sen sprang jag i 5 min igen. Så höll jag på tills jag sprungigt klart mina 30 minuter. När jag kom in så tog jag äpplet i kylen och ett glas provova innan jag hoppade i duschen. 
Att gå i trappan efter det var en plåga, det var inte kul kan jag säga! Det kändes verkligen i benen, tror jag sprang ihop en 5-6km i alla falll! :D *stolt*
 
Nu känner jag inte av benen längre så det är skönt, är dock ganska trött. Klockan är ändå snart 2  och jag sitter hemma hos jossan med bella. Vi har smockat i oss en massa godis, spelat kort och kollat på världens äckligaste film! Den var super bra men välldigt creepy! Rekomenderar den verkligen! The house at the end of the street heter den. 
 
Vi käkade lite middag och spelade lite kort efter det, kan bara säga att man behöver inte alltid dricka för att det ska bli otroligt flummigt! Räcker med att proppa sig full med godis och umgås med vänner man inte vart med så mycket på senaste tiden så kommer det sluta med att man ligger gråtandes av skratt på golvet och man kan inte röra sig ;) Haha! 
 
Imorgon åker vi in till Täby och kollar runt på massa kläder, saknar det här! 
Gonatt nu ♥
 
Foto: Jag - När vi var i Mora för att kolla på när Ann startade Tjejmilen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback