Helt ensam

Fick ett medelande på facebook för en liten stund sedan, det var min klasskompis Kevin som skrev "Var ärrrr duuu?". Jag förklarade att jag hade feber och så..sen berättar han att han är den ända som är i skolan, i alla fall i våran klass. Vi är bara 4 stycken så det krävs inte så mycket för att man ska bli själv. 

Jag är borta idag, Linnea också men vet inte varför. Även sebbe är inte där, men han kanske kommer senare då han brukar kunna försova sig, men ändå. Att liksom vara helt själv i skolan är inte kul, jag hade velat gå hem, speciellt om det är så kallt som det var igår. Nu vet jag inte om det är det men chansen är stor! 
 
Ska försöka gå till skolan imorgon, jobbar på det..
 
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback