Duktig kan man vara, men om det var så bra vet jag inte

Hej där! Klockan är 16:33, men jag tycker den är typ 11.. Den här dan har vart lite annorlunda, har inte gjort ett dugg typ, men ändå! 
Vaknade runt 9, lå kvar i någon timme, gick ner och förberedde lite smoothie till mig och brorsan, det var bara vi som var hemma så det var ganska lugnt i huset. Jag stack ut och sprang, fy skjutton vad det var jobbigt. Sprang i ca 30-40 min, vet inte exakt, turen inehöll också en del "powerwalk" då jag inte orkade springa så långa stunder. 
 
Skönt var det i alla fall! Kom hem drack lite vatten och tog min smootihe, åt nästan upp den. Sen blev jag helt jätte trött, mådde illa som ett svin gjorde jag också. Har fortfarande kvar den där känslan i magen, men det är inte lika mycket som innan. Vet inte om det är något som ligger i kroppen eller om det är något annat, vill verkligen inte bli sjuk nu! Så jag låg nog kvar i soffan i två timmar minst, innan jag ens orkade resa mig upp och hoppa in i duschen. Det blev lite bättre efter duschen så jag och oscar gjorde lite lunch, mackor ftw! Inte bästa lunchen men ingen av oss var speciellt hungriga så det gjorde inget. 
 
Fram tills nu har jag suttit och spelat Black opps, eller hur det nu stavas, med oscar. Kollade på klockan och fick lite panik då jag verkligen måste plugga! Så det tänkte jag göra nu, lika bra att börja innan pappa kommer hem så han inte blir arg ;) Han kom hem från Egypten igår så får se hur röd han är, hehe. 

Sen bär det av till stallet, ska rida halv 7 istället för halv 8, antar att det är en del avbokade så de försöker slå ihop grupperna, för att alla ska kunna åka hem lite tidigare ;) 
 
Men nu måste jag sätta fart! 
 
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback