Yes!

Gud så skönt! Shit, hade lite små panik där ett tag.. Tanken var egentligen att vi skulle ha animations prov idsag. Och jag har liksom inte pluggat något. Sen hade jag inte rätt häfte som jag skrivit i, så jag hade inprincip inget att plugga på. 

Men jag var tydligen inte ensam om att inte ha pluggat, för typ ingen var förberedd på det här provet. Så vi kommer gå igenom det idag igen, så har vi det nästa vecka istället. Och då ska jag plugga ordentligt!! 

Efter att vi har gått igenom lite saker till privet så ska vi typ göra någon cut out. Har aldrig gjort det förut, så det ska bli kul att få testa på faktiskt! 


Vad har ni för lektion? ;) Kram ♥

Godmorgon föresten! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback