Vinterjacka

Nu när hösten tittar fram så blir jag verkligen sugen på att dra på mig en mysig vinterjacka! Jag är väldigt frusen av mig så jag sätter höga krav på att jackan ska vara varm i så många lägen som möjligt! Helst ska den vara snygg också! ;) 

Jag, jossan och bella ska in till Täby på torsdag för att kolla på jackor och lite andra saker. Ha en lite tjej träff liksom, väldigt trevligt då vi inte träffas så ofta längre pga skolan -.- 

Men jag tittade lite igår på nätet efter snygga och bra jackor, om man vill ha både en bra och en snygg jacka kan man få lägga närmare 6000-7000kr. Vilket jag tycker är drygt, men så hittade jag hemsidan Sportamore!! 
Löööve it! Där hittade jag olika jackor som såg varma ut och som även är (enligt mig) snygga! Och dom rånar inte hela plånkan heller, otroligt! 

Men jag vet inte riktigt vad jag ska bestämma mig för, är nästan helt hundra på att det blir någon utav de jag hittade. Måste prata lite med mami och papi om det först.
 
Men mina 2 favoriter är helt klart dom här!! 



 
Bilderna är från Sportamores hemsida. 
 

Jag tycker båda två är riktigt snygga! Men tror den lila är varmare, så det lutar nog mer åt det hållet faktiskt. 
Den är även några 100 lappar billigare.  Ska snacka med mina föräldrar så snart som möjligt! Vill så gärna ha en gosig jacka nu! :D 

Har ni hittat eran jacka för vintern?? :) Kram♥

Kommentarer
felicia säger:

hej! just nu har jag en fototävling pågående i min blogg. temat är natur! du hittar min tävling här (http://feliciaknutsson.webblogg.se/2012/september/fototavling-tema-natur.html) där du kan läsa mer om den. det skulle vart jätteroligt om du ville vara med!
ha en fortsatt bra dag.:-)

Svar: åå det vore jätte kul! Ska ta mig en titt på en gång! :) Tack det samma! :) <3
None None

2012-09-18 | 19:27:34
Bloggadress: http://feliciaknutsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback