Underbart skön kväll!

Gud så trevligt vi hade det! 
Lire små stressigt då Täby stänger vid 7 och vi är verkligen inte de snabbaste om man säger så! ;) 
Det bästa som finns är ju att gå runt bland alla kläder och prova knasiga som snygg plagg om och om igen! 

Jag hittade en tjocktröja, svart(nit) linne och ett par (enligt mig) skit snygga örhängen. Bikbok är en av mina favorit affärer ;) 

Sen köpte jag ännu en tjocktröja, fast med drag kedja på GinaTricot!
 Vi hade det riktigt trevligt, eller jag hade det i alla fall! 

När vi kom tillbaka till Berga så åt vi pizza på Golden West ;) Hehe, tjockisaaaar! Nej men det var trevligt, framför allat gott! Haha!


Jossan gick hem efter det, och jag och bella skulle ta cykeln hem. Haha, jag trodde jag sulle dö!! Shit va jag garva! Jag satt på pakethållaren med hennes stora väska i knät! Jag tror jag skatta så halva berga hörde mig! ;)
Men vi lyckades ta oss hem i alla fall! Vi har pluggat lite, eller ja, bella pluggade och jag försökte.

Jag letade efter en hyfsat känd entreprenör som jag ska jobba om. Och jag tror hittade en som jag kommer fortsätta följa!! 

Bingo Rimèr, en jätte stor och duktig fotograf!

Nu kommer vi nog ligga och snacka ett tag, sen deckar jag nog. Är riktigt trött! 
Imorgon ska jag hoppa min älskling också!! :D Tagga!

Puss & gonatt!♥


Foto: Jag
                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback