Under renovering!

Snart så är det slut på dagen, den kommer nog gå ganska snabbt. Jag och Linnes sitter och startar en blogg tillsammans som kommer handla om våran tid i gymnasiet. Det kommer bli så bra! Jag bloggar ju självklart kvar här som vanligt, men det kommer komma upp något inlägg där också någon gång ibland ;) 

Än så länge kommer jag inte avslöja vad den heter, det kommer vi till när vi fixat till den lite. 
 
Tror ni på att det är en bra ide? Mer info om vad den kommer handla om kommer sen ;) 

Efter skolan ska jag till Liam och rida, om det inte regnar eller blåser storm så kommer jag rida i skogen. Snart kommer väl det börja snöa och då är det svårt att gå just där. Så får passa på nu! Känns som att det var jätte länge sedan jag red honom :( 

När jag kommer hem så ska jag ut och springa med pappa hade jag tänkt. Duktig tjej ;) 

Vad ska ni göra när ni kommer hem?? :D 
♥ ♥ ♥
 
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback