Tävla Div III igen

Förra terminen så tävlade jag och mina kompisar i Div III tillsammans med ridskolan.
Det gick verkligen jätte bra för oss. Vi vann båda kvalen vi var med i och även själva finalen!  Det var så himla kul! Vårt lag var awesome och vi hade turen på vår sida ;)


Då hade jag Dixie som jag tävlade, men henne kommer jag inte rida något mer som ni vet. I tisdags på lektionen så undrade min instruktör, Cajsa,  om jag hade lust att vara med igen om det löser sig med ponnysar och så.
Självklart vill jag vara med, men det är inte direkt jag som bestämmer, det är mina föräldrar som betämmer om jag ska få vara med eller inte,.

Och jag tänkte att jag kanske inte kommer ha möjlighet till det då mina föräldrar har skiljt sig. Så ingen vet hur nästa år kommer att se ut.  Jag sa i alla fall till Cajsa att jag var intresserad, men också anledningen till varför jag inte riktigt vet om det går.

Hon sa att det var ju trist, men kul att jag gärna ville vara med.  Och att vi kanske skulle kunna lösa körningen och sådana saker på något sätt.

Jag pratade även med pappa samma kväll, och han sa att det vore kul om jag kunde vara med, men att han inte visste hur saker och ting skulle vara då. Vilket jag precis tänkt på.

Men en liten ljusglimt finns det där ändå, så nu hoppas jag verkligen att det ska funka. För det vore verkligen kul att vara med och tävla igen!!

Foto: Peter

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback