Tack fina Lina!

Blev visst inte det sista inlägget för idag. Eller joo, klockan är ju 00:08 så, hehe ;) 
Jag kopierade över mina sista filer från förra datorn till min hårddiskt, då pappa ska lämna in den imorgon till en kompis som ska tömma den helt. 
Så nu är den tom på mina saker! Nästan hela dator minnet är återställt, hehehe..

Kollade lite på blogglovin, och då jag följer http://ponnysmurfarnas.blogg.se så såg jag helt plötsligt rubriken
"Mathilda & Nautilus" Jag ba: vänta lite nu..klickade mig in på deras blogg och nämen titta där! Där var det två bilder på mig och natte! :D 

Fina Lina fotade mig förut kom jag på, och där va två av dom bilderna hon fotade. Tack tjejen! 



 
Foto: Lina hos - http://ponnysmurfarnas.blogg.se
 
Hehe, alltid när man ser bilder på sig själv så kan man ju inte låta bli och se det man gör fel. Det kan i alla fall inte jag ;) Första bilden hade jag ju inte så väldigt bra stöd i handen, fy skäms på mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback