Stallet nästa!

Sitter just nu på det stormiga vattnet på väg ut till ön igen. Dags att ta in lilla Liam och pyssla om honom. 
Jag håller fortfarande på min plan att köra lite bommar, ska försöka öva upp min balans och sits också. Så om det känns bra så kommer jag nog ta och rida lite utan stigbyglar. 

Har inte hoppat ellet jobbat med bommar med honom på typ ett år. Han är lite speciell och har lite prblem med sina ben så har alltid tagit det lugnt. Men nu ska jag köra i gång med våran träning tillsammans. 

Vi ses hemma snart! ♥
 
Foto: Jag

Kommentarer
alma säger:

Jätte fin blogg, fina bilder! Kika gärna in på min blogg och släng en kommentar <3

Svar: Tack så mycket! Ska ta mig en titt på en gång :D <3
None None

2012-09-17 | 19:29:20
Bloggadress: http://almisssen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback