Sovdags?

Äntligen så är jag klart med städningen! Tog hela kvällen att bli klar med allt! Duktig tjej :) 

Nu är jag som man kan förstå, väldigt trött. Så funderar faktiskt på att gå och lägga mig snart.
Har hopptäning imorgon! Första gången på typ 2 veckor!?! Helt sjukt, så får verkligen se till att sova så jag orkar. Är inte helt 100% frisk än, men näst intill! Så hoppning blir det, under kvällen så kommer även Anton titta förbi i stallet. När vet jag inte, men han ska hänga med mig hem sedan i alla fall :) 
Vet inte om han stannar tills på lördag eller om han åker hem någon gång under söndagen då jag jobbar. 
 
Vi får se helt enkelt! 
Känner att det här inlägget var sådär kul..men är riktigt trött. Så det blir nog kudden för mig nu, så kommer jag antagligen sitta vid datan en del imorgon ;) Det är planen i alla fall! 

Hur kommer eran fredagkväll se ut? 
Godnatt & sov så gott! ♥
 
Foto: Jag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback