Skönt att komma bort!

Kommer inte vara hemma så mycket den här veckan, tycker det är ganska skönt att komma iväg lite grann. 
Det är inte så kul att vara hemma hela tiden, man behöver komma bort ibland! Men det är så med ganska mycket, eller hur? Man behöver ta en paus ibland annars så orkar man inte så länge. 

Idag sov jag hos Anton och inatt kommer jag sova hos Bella efter att jag, Jossan och Bella vart i täby ;) 
Imorgon kommer jag komma hem sent pga att jag hopptränar ganska sent, sen kommer jag behöva fixa iordning lite saker inför tävlingen på lördag! 
På lördag dåra så kommer jag vara på Roo typ hela dagen. Så på så sätt kommer jag inte vara hemma så mycket, men det är ganska skönt ;) 

Foto: Någon med min kamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback