Skön start ändå

Trots att jag gick upp tidigt så vart det en hyfsat skön morgon. Tog det lugnt på morgonen för en gång skull och nu i skolan håller vi på med stop motion :) tio sekunder har vi gjort, ca 250 bilder.

Min dator håller han på att fixa!! :D och han sa att den skulle vara klar sen, hoppas hoppas!

Ännu bättre blir det då jag slutar kvart över elva :D Så jag hinner med tolv bussen hem, då kommer jag tidigare till stallet :)
Vi kommer dock inte alltid sluta vid den här tiden. Det här är typ sista gången, sen kommer jag och Linnea ha typ en privat lektion på 3 timmar i fotografisk bild.

Vi kommer gå från 8:20 till 15:00 varje dag i ettan, men det är ändå ganska skönt. För om vi har mycket nu så kommer vi ha mindre i tvåan, och har vi hyfsat mycket då me, så kommer vi inte ha mycket alls i trean!! :D låter inte det nice??

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback