Sen kväll blir det med en klassiker!

Go kväll på er alla! Hoppas ni har haft en trevlig dag! Snart börjar det nog bli dags att avsluta denna dag med att lägga huvudet mot kudden, men inte riktigt än för min del.

Jag ska fixa lite med bloggen sen ska jag göra allt klart inför imorgon innan jag tar en avslappnande duch! Just nu är klockan 22:26 och den kommer säkerligen hinna bli 00:00 innan jag ligger i sängen.

Har pratat med Anton hela kvällen typ, först ett tag på Skype sen i luren. Slutade med att jag sa puss & gonatt med ett tungt andetag till svar. Med andra ord, han somnade med luren vid örat. Det är en klassiker! 
 
Imorgon blir det digitalt skapande med treorna och sedan histroria med tvårona, efter det kommer jag träffa de bästa och fara till stallet för ett efterlängtat dressyrpass! Hoppas hoppas jag får ha Nautilus! ;) 

Godnatt säger jag nu i alla fall, sov så gott! Puss ♥
 
Foto: Jag, blundade och klickade random på en bild bland alla mina album. Resultatet blev denna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback