Sega köer på morgonen!

Godmorgon! Missade bussen från stationen till skolan idag -.- Vår buss fastnade i en hemskt lång bil kö innan vi kom in i beega. Så vi var tvugna att vänta på nästa tåg, hade ingen lust att gå eftersom det regnar en del. Sen så hade jag inte känat så mycket på att gå heller. 

Kände mig duktig igår, gick och la mig vid 10!! :O Fast då blev det så at jag skippade pugget istället, dummer!! 
Har en del att göra klart faktiskt, sen har vi animations prov & matte prov nästa vecka! Panik! 

Sitter just nu och gör en annons på lektionen, har inga ideer :( Trots att jag sovit mycket så är jag väldigt trött, har dessutom ont i huvudet, vilket inte gör det bättre. 

Men det borde gå över snart tyker jag! :D 

Foto: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback