Renovering/uppbygnad

Imorse kom jag att tänka på vad det var jag skrev på "under renovering"s inlägget. Eller rättare sagt, vad jag hade för rubrik. 
Renovering är inte direkt rätt ord. Det ordet jag letade efter men inte hittade, var uppbygnad.
Jag och Linnea håller på att bygga upp våran blogg just nu som kommer handla mycket om våran utveckling i skolan osv ;)
Mer info kommer näramre våran publicering av bloggen.
Igår fotatde vi lite till våran header. Tror fortfarande att det kan bli super! Längtar tills jag kan släppa den här ;)

Kram♥
 
 
 
Foto: Linnea Nordin - http://www.nattstad.se/linneanordin
En utav många bilder som vi fotade igår. Tycker på något sätt den här bilden blev cool ;) 
Vad tycker ni? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback