På tiden kanske??

Jaa, det kanske är på tiden att berätta vad det är som har hänt för mig i skolan. 
Första året på gymnasiet var det ja. Det började med att vi endast var 4 stycken i Estet media klassen, ännu en till skulle komma, men hon kom aldrig. Sen slutade det så att fler och fler böt skola. Så nu sitter jag ensam kvar i båten :O

Jag är min helt egna klass! Kan stolt säga i alla fall att jag kan alla namn, jag är både först och sist på klasslistan och jag kan till och med allas person nr utantill! Haha! 

Nej men så själv står jag nu på JB Estet media! Jag umgås ju självklart med andra ettor-treor i skolan men ändå! :)
Men jag vill ju inte byta skola! Älskar John Bauer! Men jag vill ju fortfarande gå estet, så vad gör man?? Tanken att byta skola är inte så lockande då nästa media skola ligger längre bort. Men JB har faktiskt lyckats hålla kvar min kurs! Dom har mixtrat med mitt schema så jag kommer fortfarande ha matte och sånna saker med ettorna, och de andra media ämnena kommer jag läsa med tvåorna fast lite mer individuellt. Vissa kurser är även treor med så jag tror det är lugnt. 
Men då kommer det ju bli så att jag inte hinner ha alla mina kurser i ettan som jag borde ha i ettan. För att få ihop allt så har vi vart tvungna att flytta fram tex idrott. Och så har vi flyttat ner historia som jag egentligen skulle läsa i tvåan. Så man kan väl säga att jag går i både ettan och tvåan. Men alla kurser kommer hållas på min nivå! :) Är inte det lite coolt ändå? Jag känner mig fortfarande jätte taggad på det här så hoppas den här första veckan med det mixade schemat funkar så det kan bli såhär nu! :) 

 
Foto: Jag

Kommentarer
Felicia IS säger:

Sv; Hopptävling
Kram

Svar: Okej vad trevligt! Regionalt, lokalt? Kram
None None

2012-09-02 | 16:03:50
Bloggadress: http://ridingsolo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback