Överlycklig! ♥

Kan man va lyckligare eller mer taggad än mig just nu?
Den 22 September är det ännu en lokal tävling på Roo Gård, den brukar jag också alltid vara med i med Dixie. Men det hade vart annorlunda det här året då jag hoppar Natte som inte är riktigt redo för lokalt än. Så jag tänke agera fotograf den dan. 


Men! Så fick jag ett sms av Cajsa, min instruktör, att tjejen som nu tränar med Dixie inte ska vara med på den tävlingen. Och då undrar om JAG vill tävla henne en sista gång ♥ 
Efter mycket tänkande på hur jag kommer må efter det och efter att ha pratat med massa underbara vänner så har jag bestämt att starta tävlingen med min prinsessa ♥ 
Vinsten i Div III var ett super avslut, men jag kommer försöka se det här som något lite extra.
 
Hur det än går så kommer jag stå gråtande vid sidan av banan och krama min prinsessas hals och önska att hon alltid skulle kunna vara hos mig ♥ 
 
Foto: Pappa med min kamera

Du & jag föralltid min fina vän ♥

Kommentarer
Tova - Ponnysmurfarnas ♥ säger:

Varför kan du inte fortsätta rida henne? :( Btw, så såg jag ju dig rida Natte för du är ju typ med på Linas hoppträning osv osv. Pratade för övrigt med din mamma väldigt länge, haha! Men till saken nu då. Det såg verkligen fint ut tycker jag. :D

Kram på dig :)

Svar: För jag har blivit ganska lång för henne :/ Sen så ligger hon på Lc nivå och jag vill gärna komma längre i framtiden så jag har lärt mig jätte mycket på henne men det är dags att gå vidare typ :/ Vilket är jätte tråkigt då det inte finns någon underbarare häst!! <3 HAha, vad kul! Nej va pinsamt att pratade med henne, hon är ju typ knas ;)
Tycker du? Tack så mycket! :D Vad glad jag blir, trivs jätte bra med honom :)
Kram<3
None None

2012-09-09 | 21:02:53
Bloggadress: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback