Nu får det nog bli godnatt ♥

Efter en lång dag med stallet och jobb så börjar jag bli lite sliten i kroppen. Så tror det är dags att lägga huvudet mot kudden och sova några timmar. Lite planer för imorgon har jag tänkt på. Jag tänkte gå upp vid tio, ta en promendad med kamerorna på morgonen! Ville gärna gå upp ännu tidigare, vid typ 7. Då är ljuset så mycket skönare! Men det blev lite för sent för det nu.
Måste ändå erkänna att promenaden egentligen skulle vart en jogging tur. Men har fortfarande ont i halsen så tar det lugnt med det till nästa vecka.

Resten av tiden fram tills klockan två ska jag nog hjälpa till lite hemma och kanske baka lite bullar! Vid två nämligen så ska jag träffa Sandra i stallet, hon och jag har bestämt en långtur med hestarna så länge vädret tillåter. Och det är ju nämligen såhär att jag och Liam firar ett år tillsammans! Ungefär vid den här tiden förra året så började jag hjälpa till med Liam och tack vare det tänkte jag fixa lite bullar ;) Meeen, får se hur det blir med det! Kan ju vara så också att jag blir för lat för att göra något över huvutaget ;)
 Efter stallet blir det chillning på hög nivå! Tagga skola på måndag osv ;) 
Men nu får ni alla sova så gott! Gonatt kramar! ♥
Foto: Jag

Kommentarer
Carolina - Beridare på stall Assla säger:

sv: Haha ja faktiskt! :)

2012-09-02 | 10:34:48
Bloggadress: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback