Något ni antagligen inte vet om mig??

Jag har ju i alla fall tre intressen som jag håller på med, eller vill hålla på med. 
Det är ju ridningen såklart! Sen så har jag länge alltid velat börja dansa streetdance, haha. Jag vet att det kanske är lite udda, men jag tycker det verkar så himla kul!! Hade det inte vart för att ajg var tvungen att rida enn gång mindre i veckan så hade jag börjat. Men ridnignen gå först! 

En annan sak jag tycker är hyffsat intressant är ågot jag redan berättat tidigare, men det var ett tag sedan jag gjorde det. Det är Speedway! Tycker även det är grymt kul! I alla falll att titta på ;) 

kommer vi till det sista då da, det var till och med så pass att jag var nära att söka ett sådant gymnasium. Det var ett av de första linjerna jag började kollade på. Ett skidgymnasium, att åka snowboard en gång om året kan jag inte vara utan, det är så s*atans kul! Tänk liksom, nu sitter jag på en estet linje i lilla åkersberga liksom, men jag kunde vart upp i typ åre eller något på en skid-linje. 
 
När jag tänker på det nu så känns det faktiskt ganska coolt för estet och skidåkning är ju inte direkt lika om man säger så ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback