Middag med några av de bästa.

Som jag skrev tidigare så kommer jag ju inte vara hemma på eftermiddagen, rättare sagt jag åker om 5 minuter. Men jag avslöjade ju inte vad jag skulle göra?? Eller hur? 

Vid 3 så är det ett "jobb" möte på Roo som jag ska gå på. Det är typ ett planeringsmöte om hur vi ska planera en dag som kommer längre fram. Vad det är för dag får ni reda på när det närmar sig ;)

Sen så kommer bi åka tillsammans in till Berga och käka middag på Public. Det är de som jobbat under lägrerna som följer med.  Vi ska, som jag förstog det, prata om hur det gått osv. Lite utverdering helt enkelt! :) 

Så så ser min eftermiddag ut, men jag vet inte riktigt när jag kommer hem. När jag kommer hem får jag hoppas på att min lilla tripp till stalet inte gjort mig sämre! För jag känner mig nu mycket bättre! Inte helt frisk dock :( Men mycket bättre än igår. Börjar känna igen "hur jag är" när jag börjar bli frisk. Liksom hur jag hostar och sånt. HAha, det låter lite sjukt men det är typ så! 

Sjuk så pass ofta antar jag. Men det är bra att det inte är någon krävande dag i skolan på måndag, för då är jag nog frisk på tisdag så jag kan rida! Får se hur det blir med Liam imorgon också, får ta det lugnt. Typ ta en barbacka tur i skritt eller så. 

Kram!♥
 
Foto: Jag - mobilen
Jag och Limpan förra måndagen, båda hyfsat böta efter lektionen för Racha. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Lina säger:

Jag är skittaggad på att få bilderna, tänkte börja med en header nämligen ;)
Kram <3

Svar: HAha, vad roligt att höra! Hoppas du gillar dom! Lägger upp dom här när jag fixat dem. Kram <3
None None

2012-09-09 | 17:54:03
Bloggadress: http://ponnysmurfarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback