Medeltidsmuseet..

Fick precis reda på att vi ska in till stan om 45 minuter!!! 
Jag orkar inte gå i stan, sov typ 3 timmar ( får skylla mig själv ) sen ska jag rida. Asså jag är verkligen trött, känner inte alls för att gå runt där. Tog inte heller med mig kameran, det hade ju vart kul att kanske passa på att fota lite när vi ändå är där. Men den lämade jag hemma, vilket på ett sätt ändå är skönt. Då slipper man släpa på den ;) 

Men fortfarande det här, viiiill inte pka dit! 

Blogg.se appen funkar inte heller för mig längre? :O Har det hänt er också? Jag klickar på att skriva nytt inlägg och då går den bara ut från appen, är det bara min mobil eller är det blogg.se som muppar igen? :S 


Foto: jag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback