Kaffe rasten

Har våran första lilla kaffe rast för dagen, det kommer komma några fler innan vi går härifrån. Den här skolan typ övergöder oss eller något! Jätte goda muffins och sånna saker, super farligt! 


Men det är ändå ganska bra då jag inte hann äta en ordentlig frukost, så det fick bli te och macka i skolan istället ;) 
Jag vet fortfarande inte när jag slutar idag!? Jag vet att jag slutar 15:10, men jag har Entreprenörskap då. Och det har jag med tvårorna, dom har redan gått 50 pong så jag är ju lite efter. Tanken är att jag och min klasskompis ska jobba lite eget liksom, i våran takt. Men hon har varit sjuk och kommer gå hem igen vis lunch, förstår henne. Hon såg ganska förkyld ut och det är inte lätt att vara i skolan när man är sjuk. Så då sitter jag ju där själv, så jag vet inte om läraren kommer komma på något åt mig att göra eller om jag får gå. Hoppas ju på att jag får gå, men det är samtidigt inte bra om man missar såhär mycket.
 
Och vad ska jag göra under tiden liksom? Jag ska vänta på Jossan och Bella för vi ska ta halv fyra bussen tillsammans till stallet. Då har jag hur lång tid som helst som jag inte har något alls att göra. Beslutsångest!! 

Hur har eran morgon varit? 

Nämnde jag att det regnar?? F*n för regn! 
Foto: Jag


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback