jag har blivit galen!

Haha, jag har blivit alldeles galen! 
Jag är helt tokig i iPhone skal!! Haha! 
Har 8 stycken just nu, och har inte haft min mobil i mer än några veckor. Kan låta lite för vissa och jätte mycket för andra, för mig är det hyfsat mycket! Kommer typ börja samla på dom eller något. 

Något jag faktiskt tänkt på *fråga mig inte varför* är att det måste vara en väldigt smart julklapp/födelsedagspresent för typ kompisar att köpa till än. Det är ju lite roligt liksom, eller?? Jag tycker det är smart i alla fall. Speciellt om man inte kommer på något annat man vet att personen önskar sig.

Vad tycker ni? :) ♥
 
 

Foto: Jag - Mina iPhone skal, hehe ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback