Inte helt pigg

Som jag skrev tidigare så mår jag inte så jätte bra. Mår mycket bättre nu än vad jag gjorde när jag kom hem och när jag var i sallet.

I stallet var det faktiskt lite små läskigt, för jag hade verkligen inte huvudet med mig. Och det gjorde liksom ont i bröstkorgen och överallt typ :( Så jag bestämde ganska tidigt att jag kanske inte ska rida imorgon på dressyren. 

Jag var hyfsat skakig i kroppen efter ridturen på Liam och där red jag ju inte ens, åkte bara häst i ca 40 minuter. 
Hur klarar jag då en dressyr lektion på 60 min där jag måste jobba betydligt mer! 


Sen är det lite andra grejer runt omkring mig som händer, som gör mig väldigt stressad. 
Tex skolan, även fast vi har det ganska chill så får jag sån väldig ångest av att missa bara en dag i skolan. och ridningen som betyder så mycket för mig, jag blir seriöst typ galen om jag inte får rida. Ni som känner mig kan verligen intyga, jag blir typ knäpp. 
Att rida gör mig frisk, kanske inte fysiskt men phsykiskt gör det mig väldigt gott. Som där med leder till att jag snabare blir frisk även fysiskt ;) 

Så för imorgon har jag lite blandade känslor... Ska jag vara hemma hela dagen?? Eller ska jag bara gå till skolan, eller går jag till skolan och sedan även rider? 
Det sista alternativet låter bäst enligt mig, men vet inte om det faktiskt är bäst för mig
Får helt enkelt vänta och se imorgon hur jag mår, mår jag som jag gör nu blir det nog ridning. Men det kan ändras så fort. 

Nu bilr det i alla fall en dejt med kudden, hade helst haft en med min fina pojkvän men det är lite svårt då han är några mil för långt bort. Det får bli om någon dag ;) 

Kram och godnatt på er fina! ♥
 

Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback