Ingen skola idag! Eller nästan i alla fall ;)

Idag är det en sådan här chilla lagon dag i skolan. Fast vi kommer faktiskt inte vara i skolan, utan vi kommer vara inne i stan. 8:10 imorse satt jag på tåget påväg in mot östra, det är någon 
preventivmedels dag eller något. Så den håller inte på hela dagen, men vi kommer ändå inte hinna hem för att ha några lektionen.
 
Så tror vi kommer vara i berga igen vid 13. Ska försöka hitta klipptid då min buss inte går först 14:20. Vore super om jag kunde klippa mig imorn, för vi har skolfoto på torsdag och mitt hår är hel knas nu :S 
Hoppas, Hoppas att dom har tid till mig. 
 
Oavset hur det blir med klippningen så kommer jag fara till Anton efter "skolan". Har inte träffat honom på flera veckor, eller typ 2 dagar, känns det som! 
3 månader på söndag ♥ :') 
 
Foto: Johanna, sen har jag fixat resten på mobilen och i photoshop på datan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback