host..snörvel!!

Nu tror jag att jag tar och säger godnatt! ♥
Och, ja..SUCK..jag är sjuk :( Men det struntar jag i i helgen! Imorn blir det att tagga skolan och sen hoppträning. Lördag - Söndag så är det "Vi i stallet" på Roo som jag ska hjälpa till att vara ledare över. På söndag kväll blir det "åerförening" för alla som jobbade på lägrena i sommras. Vi ska sammlas inne I Åkersberga och käka tillsammans och liksom prata om hur sommaren vart på Roo osv :) 

Kommer jag komma levande till skolan på måndag? Nee, tror inte det va... :( 

Puss & kram på er sötungar! Hoppas att i alla fall ni håller er friska ♥
Foto: Jag - iPhone

Kommentarer
Elsa säger:

Sv: Tack, och tack igen;)

Svar: :) <3
None None

2012-09-06 | 22:58:10
Bloggadress: http://ezzaaass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback