Hoppning 14/9 Natte

Guuud så nöjd jag är med lilla bebisen! Vi hoppade fyra olika titt hinder, han stannade och tittade inte en ända gång! Han förstår typ inte att man kan va rädd för dom. Vilket är väldigt bra! :D 

Vi hoppade även två olika svängar som var lite snävare, hur solt som helst är jag för att det gick så bra för honom! Han är ju inte direkt den som svänger snabbast, men igår var han helt underbar! 

Är sjukligt taggad på att det ska komma någon klubbtävling nu som jag kan vara med i med honom! 
Tror han kan komma väldigt långt! Hoppas jag kommer få fortsätta hoppa och utvecklas med honom. Tror vi skulle kunna komma någon vart! ;) 

Kram! <3 
 
Foto: Lina Brottman

Kommentarer
Sophie "autophoto" säger:

Tack :D

inga problem du förtjänade det :)

Svar: Tack ;) <3
None None

2012-09-15 | 15:06:26
Bloggadress: http://autophoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback