Hoppas Hoppas!

Som ni kanske listade ut i natt så kommer jag antagligen få en till klasskamrat! :D Haha, underbart! Då är jag ju inte själv längre! Det är en tjej som redan går på JB men en annan linje, frisör. Hon hade typ ändrat sig och skulle fråga idag om det fans möjligthet för henne att byta linje. Varför skulle det inte gå om jag får fråga?? Det finns ju plats så det räcker och blir över! 

Hoppas i alla fall på att det går, vore riktigt nice med en till i klassen asså ♥ Dessutom så verkar hon väldigt trevlig, så det är ju väldigt bra :)
 
Mot bussen och skolan, undrar om jag somnar på bussen? Kram ♥
 

Foto: Jag, tycker att vårat får är lite små charmigt?? ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback