Gonatt

Nu tar jag nog och säger hejdå till kvällen, upp tidigt imorn för att fara in i duschen och sen ta sig iväg till skolan. 
Är hyfsat trött och min nacke mördar mig :( 
 
Animation står på schemat, undrar hur det ska gå utan Ps och flash och allt?? Alltså, jag har nästan lust att bara gå därifrån och åka hem på en gång om dom inte fixar det här nu! Allt för många lektioner har jag suttit utan någon möjlihet att jobba pga av de inte kan fixa det här. Vissa kan väl säga, "det har inte gått så långt på terminen än så man får väl räkna med det"
Men va f*n, asså det har ändå gått några veckor nu och snart har vi våra första prov och grejer. De kan inte hålla på så här nu när vi är så beroende av datorerna och våra program. Det får bara inte vara så.

Så jag har tänkt såhär. Att om han inte fixar det här imorgon så tänkte jag gå till tillexempel rektorn eller så och fråga varför det är såhär. Vad ska hon säga, det får ju liksom inte va såhär.. Så är planen i alla fall! 

Känner att det mer blev ett litet klago inlägg istället för "Gonatt" ;) Men men, planern för imorn är i alla fall att ta sig till skolan och inte dampa på lärarna och sen åka till stallet för att rida Liam. 
Tänkte nog försöka jobba med lite bommar :) Det var länge sedan. 

Godnatt & Sov så gott! Kram!♥
 

Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback