Godnatt ♥

Nu tror jag att det är klokast av mig att gå och lägga mig. Det borde nog fler som ska till skolan imorn ;) 
Extra viktigt hos mig då jag verkligem behöver sova för att inte bli sämre! 
 
Har en ganska chill dag imorgon faktiskt! :D Börjar 08:20 och slutar 11:15!! Hur awesome är inte det på en skala? 
Vet inte riktigt än om jag kanske blir tvungen att stanna kvar där en stund i alla fall, för att en lärare skulle gå igenom något med mig. Men han kanske har glömt det, då tar jag nog och går hem istället. 
 
Efter skolan så ska jag ju åka upp till Liam, men jag är tveksam på om jag verkligen borde rida egentligen :S 
Känns ju inte riktigt som man borde det, men jag kan ju inte låta bli!! 
Fast jag kan ju faktiskt bara åka dit och typ ta en barbacka tur, en lugn sådan självklart. Vill inte bli sämre nu! 

Det var planerna för imorgon! Vad har ni för planer?? :) 

Godnatt och sov gott! ♥
 
 

Foto: Jag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback