Godnatt ni alla fina ♥

Nu ska jag lyda mitt sömniga huvud och gå å lägga mig. Gör inte som mig!  varnas, inte bra, haha ;)
Har en hel del att fixa till imorn.. Packa väskan full med dator, kamera+laddare, kläder då jag ska till älsklingen som ligger hemma och hostar. Saknar honom så det gör ont ♥ 
Jag och media tvåorna ska även in till stan imorn på eftermiddagen, till tekniska museet eller något tror jag att det va!? :O
Lite tidsinställda ska jag smälla ihop med rekord fart också! Tror ni att jag lyckas ligga i sängen innan 1?? Det tror inte jag i alla fall.

Min mun..shit..fick två gummisnoddar i på vänster sida, bara på vänster. + två starkare bågar på över och under käken i min tandställning. Bara ett halvår kvar..hållut! Det brukar inte göra ont, men antar att det är gummisnoddarna som spökar -.-  Då jag ska upp 5:30 imorn för att hoppa in i duschen så behöver jag nog sova nu för att inte va en grining bitch när man ska träffa (troligen) nya klasskompisen imorn plus att träffa bästa. 
Imorn måste jag ju vara snäll mot pöjken, han är sjuk ju! Bara massa mys och film ♥ ♥ 
Puss & gonatt ♥
 

Foto: min vän Johanna. Jag till höger, min kille sen min lillebror ♥ Kärlek till er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback