Godmorgon!

Vilken fin morgon, lite blåsigt kanske men annars fin! Passat perfekt för en joggingtur eller en tripp till stallet.
Nu sitter jag istället i soffan och hostar sönder lungorna, inte riktigt vad jag hade tänkt mig kan jag väl säga ;) 
Planer för dagen! Jobba, städa, ligga i soffan, bloggablir frisk! Så kommer nog min dag se ut, kanske någon film om jag får igång den. 
Somnade i soffan igår kväll, hahaha, så har lite ont i nacken nu. Vaknade vid 2 och gick då til min säng istället ;)
Även fast min bror sa till mig ungefär tre gånger att jag skulle gå och lägga mig så gjorde jag inte det.
Trötter ♥
 
Vad har ni för planer för idag? 


Foto: Jag, mobilbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback