Godmorgon

Godmorgon på er! Någon som hade sovmorgon idag? Jag lyckades få en halvtimme extra tack vare att pappa kunde åka så han kunde köra mig till skola :) Det var väldigt skönt med lite extra sömn få jag kom i säng ganska sent igår, med jag får bara skylla mig själv för det ;)

Sitter på lektionen just nu och har inget att göra, vi ska gå igenom alla filter och verktyg på Photshop idag. Men självklart kan jag inte det eftersom skolan beställde fel inställningar eller vad det nu va. Så min test verition har gått ut -.-
Börjar tröttna lite på att jag aldrig kan göra något på dom här lektionerna, jag vill ju verkligen men har inte den möjligheten!

Jag mår i alla fall bättre idag, alltid något ;)
Hur har eran morgon varit??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback