Godmorgon!

Sitter just nu på bussen i höstkylan ♥ Kan det inte vara sommar igen? 
Men måste medje att det är väldigt fint utte nu, synd bara att jag inte tog med mig kameran idag..HAha alltid när man inte tar med den så känner man att man skulle bhöva ha den ;) 
 
Jag sitter inte riktigt på samma buss som jag brukar, jag sitter på bussen från Norrtälje istället för från ön. Sov hos Anton inatt, därför blev det tyvärr inte så mycket uppdate heller.. Men det tar vi igen idag! 

Planerna idag är hyfsat enkla, skolan tills tre, eller halv 5 om vi ska ha mentorstid. Vill inte sluta så seeeent! 
Jag tycker att  halv 5 är alldeles för sent faktiskt, vet att det är jätte många som slutar vid den tiden men ändå! Jag vet inte om jag hade orkat det ;) 

När jag kommer hem så står stor städning på schemat! Har inte städat på alldeles för längee, så nu finns det en del att ta igen, men men det är bara att bita ihop. Har inga lexor i alla fall! 
 
En bussresa utan musik är ju helt omöjligt inprincip, så nu går nrj live i hörlurnara och dom spelar ju självklart den underbara låten http://www.youtube.com/watch?v=SfzumrMG0a4! Ta en titt ;) 

Vad har ni för planer idag?? 
Hörs snart! Kram! ♥
 

Foto: Jag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback