Godmorgon!

Sitter nere i köket och har precis ätit upp min frukost, kladdkakan står i ugnen oc kommer väl pipa om två minuter så jag håller på att för för att jag blir så rädd. Haha, lovar att det kommer bli så ;)

Om tio minuter ska vi sitta i bilen mot stallet, jag är så himla taggad!! Men lite små otaggad på att hoppa i mina stövlar, för har sår i knävecket efter dom igår. Men mina gamla skor är helt NEJ till idag, dom är hopplösa att hoppa och rida i. Dom åker bara ned. Så tror det blir bäst och snyggast på det här sättet ;) 

Anton kommer hit efter tävlingen så får se hur mycket bloggning det blir, kommer nog vara ganska trött också eftersom jag gick upp halv 6. Så bilder och berättelsen om hur det gick kommer nog imorgon.

Men nu måste jag gå! Kram hej! ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback