godmorgon

God morgon på er! Blir ett riktigt tidigt förstra inlägg idag. Klockan är inte äns 6. Såklart så är det kolsvart ute. Men det är lite mysigt ändå. Jag längtar tills min vinterjacka kommer så att första snön tillslut kan komma, efter det kommer julafton och sånna saker! 

Men det är ju ändå lite ironiskt, det är fortfarande september och man får känslan av att det snart kommer ligga snö på marken. Det skulle ju lika gärna kunna vara sommarvärme nu. 
Det tycker jag är lite läskigt, för vädret iår har ju avrit riktigt mysko, tänk om det om något år kommer bli så kallt att vi fryser ihjäl eller liknande. Det hoppas jag verkligen inte! Det vore tragiskt ;) 

Det ska vi inte tänka på nu! Är i alla fall glad för att min vinterjacka är här om ca 2 dar.

Hur känner ni inför vintern? ♥

 
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback