Goddag!

Gud så fint väder det är ute!!! :D 
Och sälvklart så sov jag ända fram till elva, vilket va väldigt skönt!  Men då kommer jag nog inte hinna fota någonting här hemma innan jag ska iväg. 
Dessutom har jag en del jag nehöver hjälpa till med här hemma, städa, vika lakan, flytta fåren och sen var det något mer som jag inte kommer ihåg nu! :O 

Det där om att flytta fåren kanske lät lite knasigt? Jo det är så att i felera år nu har vi haft får här hemma på gården, under sommaren. Vi har två hyfsat stora hagar, den ena är större än den andra. Så vi har får här för att hagarna inte ska växa igen. Så idag ska vi flytta över dom där 8 ulltussarna till den andra hagen.
 
Skulle helst velat ha häst här! Såklart! Det vore perfekt, allt finns liksom för det! Man skulle kanske behöva bygga om lite, för det var ett tag sedan det stod hästar här. Det vore helt underbart att ha häst! 
Hela mitt liv har jag drömt om det!  Men den historien kan vi ta en annan gång ;) 

Nu ska jag fixa lite tidsinställda då jag inte kommer va hemma på eftermiddagen.
Kram♥
 
 
 

Foto: Jag från igår. Fåret till höger här är verkligen charmig ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback