Första Ps bilden!

Hehehe.. nu tänkte göra något som gamla blyga jag inte skulle gjort. Alltså visa er det jag gjort i Ps! 
Till min dator som vi fått från skolan så fick vi me massa olika pogram, och ett utav dem var Photoshop Cs6!! :D 
Då skulle vi göra något i ps i veckan och det första jag gjorde då tänkte jag faktiskt visa er! Ni får jätte gärna säga vad ni tycker ;) 

Med tillåtelse från min vän att lägga upp den bilden jag använde av henne. Kram till dig vännen ♥ http://browneyedrider.blogg.se
 
Orginalet
den redigerade
 

Vi fick följa vissa instruktioner om hur vi skulle göra och så här blev mitt första reslutat! Jag hoppas självklart på att utvecklas ännu mer och få bilderna att kunna bli riktigt coola! :) Men det är nog en bit dit, men den tiden får det ta! 

Ps. glöm inte att det här va första gången ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback