Filmmys på riktigt!

Nu sitter i alla fall nästan hela familjen samald framför tven. Jag pappa och min bästaste lillebror ska kolla på film och bara ha det trevligt! Det var ett tag sedan. Igår så blev det ingen film då vi inte lyckades fixa ljudet. Men idag så! Nu går det! :D 

Så jag tror jag säger godnatt för ikväll, tror nämligen att det blir sista inlägget för ikväll. Men vi ses imorgon igen! Och jag har haft en super dag må jag säga, även fast jag inte gjort så mycket. Men är på strålande hurmör, dels på grund av att jag börjar må bättre! Jag pratatde precis med älsklingen en stund och jag är väldigt nöjd med flera av mina bilder från promenaden! Det gjorde min dag bäst idag! ;D 

Hoppas ni har haft det bra! Kramar // Mathilda G 
 
Foto: Jag, från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback