Film mys ;)

Godmorgon! Andra gången jag skreiver det här inlägget, blogg.se publicerade det men tog bort all text och skrev bara dagens datum som rubrik :O Vad är det som händer?? :)

Nu på morgonen ska vi bara kolla på film, slappt! Haha, asså det verkar ju som att vi har värsta slappa skolan, vi  har väl det. Men jag lär mig fortfarande saker, och jag har ju faktiskt en hel del att göra! 

Men i alla fall, nu på morgonen ska vi kolla på någon Amerikansk/Afrikansk film, hehe kommer inte ihåg vad min lärare sa igår. Men som han beskrev den så tror jag den är as bra! 
Efter lunch så har vi entreprenörskap, och uppgiften som skulle vart klar idag har jag knappt börjat med...Men jag har i alla fall valt en entreprenör, Bingo Rimèr. 
Förhoppningsvis så får jag och Linnea fortsätta med den idag eftersom hon inte heller har gjort den då hon var sjuk förra veckan. Hoppas hoppas! 

Nu blir det film mys! Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback