Få anmälda

Gick precis in på Tävlingsdatabasen och kollade hur många det är anmälda till klasserna jag ska tävla näst, nästa helg. I första klassen är det bara 7 anmälda! 6 av dom kommer från Roo, sen är det en tjej från en annan ridklubb som också ska vara med med sin c-ponny. 


I andra klassen så är det i alla fall några fler anmälda, där är det 17 c-ponnyer anmälda. Varav 7 av dom är från Roo :) 
Jag är riktigt taggad för att tävla igen! Det var väldgt länge sen sist! 
 
Anledningen till att det är så få anmälningar till första klassen är nog för att Roo håller i en av Div II omgångarna, så dom som ska vara med i Div II är inte med i första klassen utan den andra som är innan deras tävling. 
Hoppas det kommer gå bra för Roo, på hemmaplan och grejer! Heja! 

Kommer antagligen vara där och fota efter att jag hoppat klart, tror kameran kommer vara mer än full när jag kommer hem den dan ;) 

Har ni några tävlingar planerade? Eller kommer ni kanske vara med på Lokaltävlingen på Roo den 22 September?? :D 


Foto: Någon med min kamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback