En timme kvar nu!

Den här sista timmen på skoldagen kommer nog ge lika mycket som den sensate timmen, alltså ingenting ;) 
Jag har vekligen inte gjort någonting som jag borde ha gjort. Först så hängde sig min dator, men får väl skylla mig själv eftersom jag inte stängt av den på ett tag..hehe! 

Men nu funkar allt förutom musiken eftersom internet uppkopplingen är så dålig i skolan.

Men om en timme, då smäller det! Då kommer jag äntligen få träffa min fina tjejer! Sist va liksom i tisdags :( 
Vi ska upp till stallet, sitta där ett tag, då ska jag försöka plugga. Men ni förstår nog hur det kommer gå. 

Halv 8 så börjar hoppträningen, ska bli super kul att hoppa Nautilus igen! 
Tror dock att mina ridstövlar kommer mörda mig lite till, och jag glömde mina skavsårs plåster hemma :( 

Såhär kul har jag och linnea på lektionen ;) Titta in hennes blogg vetja! :D http://www.nattstad.se/linneanordin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback