Dagens ridtur 24/09 Liam

Lilla knas häst måste jag säga! Först när jag tagit in honom från hagen så ser jag att han är helt täckt av lera! Lilla skruttis! Tur att han hade täcke på sig. 

Jag tog min lilla tur i skogen faktiskt. Nog första gången jag höll mig till planen ;) Fast en stund där så trodde jag faktiskt att jag skulle vara tvungen att skippa turen o skogen pga mörker. Men jag han ut, och det var ljust hela turen. Men den lilla busen! Såklart kom vi hem och han hade fullt med grankladd runt munnen. Han är en sådan tjockis så det är sjukt! Han skulle verkligen äta på allt idag, och stark som f*n var han! Han hörde även in mitt knä i ett träd så har lite små ont i det nu. 

Sandra bad mig rida en gång till i veckan om jag har tid med det, så hade tänkt rida honom igen på torsdag. Och jag har ärligt talat inte en ändaste aning om vad jag ska göra då! Ska rida lektion för Racha på måndag. 
Har ni några förslag på vad jag kan hitta på?? :) 

 
Foto: Jag

Kommentarer
Felicia Andreasson - Foto säger:

Så söt! :D

Svar: visst är han! ;D <3
None None

2012-09-25 | 00:07:55
Bloggadress: http://feliciafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback