Dagens ridtur 10/9 Liam

Min fina lilla prins tar hand om mig ♥
Mår inte så jätte bra just nu, berättar mer i nästa inlägg om det.
 
Men jag bestämde i alla fall att ta en lugn barabacka tur på honom, vilket var hur mysigt som helst! 
Asså måste medje att så som jag red får man ju inte egentligen rida, bara åkte med typ. Lät honom sköta allt inprincip. Jag betämde vart vi skulle gå, och han bestämde tackten. Jag satt bara där med dinglande ben och långa tyglar. 

I vanliga fall så skulle han nog kunna va lite pigg på att trava på vissa stället och så. Men det gjorde han inte. Han var lite små tittig i början men det var bara larverier. 
Efter det så gick han lugnt och i ett jämt tempo hela vägen. Tror han tyckte det var ganska skönt att bara gå en promenad utan krav eller någonting. 

Sen märkte han nog att jag inte riktigt hängde med i huvet, hästar är ju sånna. Dom märker om man inte riktigt är med, om man är någon annanstans. Och det känndes verkligen som att han tänkte lite på mig, han blickade lite bakåt ibland och var allmänt gullig :) Älskade prins ♥
 
Har ni ridit idag? Hur gick det? Kram♥
 
 
Foto: Jag, nya från idag! :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback