Dagens Dressyrletion 4/9

Hyfsat nöjd över lektionen idag. Vi red inomhus pga regnet, ganska skönt! Natte är även mer fokuserad inomhus än utomhus.
Vi fortsatte att jobba där vi slutade förra gången, alltså att jobba med hästarnas form. Förra gången fick vi beröm för att vi var bättre på att direkt hålla koll på yttertygeln. Den här gången, då vi red inne, var vi kanske inte riktigt lika bra på det på samma sätt, hehe ;) 
Cajsa sa att hon trodde det berodde mycket på att hästarna inte kännde samma bjudning inne som ute, så vi fick lite gratis hjälp ute typ. Natte var fortfarande pigg och bjöd frammåt hela tiden tycker jag! Vilket är väldigt skönt!! 
Jag är nöjd med min egna sits idag faktiskt!! :D Man kan ju ha rättat till den på flera ställen, men den va mycket bättre än vad den brukar kunna vara. Och Natte gick väldigt bra, ibland lite ostadigt och ställd åt fel håll. Det där med ställningen är mitt fel, men jag märkte faktiskt inte alltid det :O Får va mer uppmärksam nästa gång.
Men att han är lite vinglig och så ibland, Cajsa sa att det hör mycket till att han fortfarande är bebis ♥
Lill gubben, han är jätte mysig ♥
 

Foto: Jag

Juste! Missa inte två (enligt mig) underbara nyheter som snart tittar fram ;) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback